Litery podświetlane mFactory

Reklama podświetlana to doskonały sposób na efektowne wyróżnienie firmy wśród konkurencji. Przestrzenne litery umieszczone na siedzibie firmy w ciekawy sposób wyróżniają budynek spośród innych, szczególnie po zmroku przyciągając wzrok przejeżdżających w pobliżu osób. Estetyczne, eleganckie, precyzyjnie wykonane napisy podnoszą prestiż, budują stabilny wizerunek i zwracają uwagę na treść. Co więcej, dobra widoczność podświetlonego logo czy nazwy firmy ułatwia potencjalnym klientom dotarcie do jej siedziby. Duży format zapewnia czytelność nawet ze sporych odległości. Taka atrakcyjna wizualnie wizytówka pomaga wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie, zaznaczyć pozycję przedsiębiorstwa w danej branży.

Wykonywane przez nas podświetlane litery 3D są wytrzymałe i odporne na działanie czynników zewnętrznych. Przyciągają wzrok, ale nie oślepiają. Co istotne, napisy wykonujemy według specyfikacji klienta. Litery podświetlane od wewnątrz diodami LED mogą stanowić przestrzenne szyldy reklamowe, które doskonale sprawdzą się również w dzień. Tworzymy podświetlane litery 3D w dowolnym rozmiarze. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą, zapraszamy do naszej siedziby pod Lublinem.

Oferta: litery podświetlane led, litery podświetlane, litery przestrzenne, litery z plexi podświetlane, litery reklamowe podświetlane.

Wbrew temu, co wydaje się wielu młodym ludziom, historia reklamy zewnętrznej nie zaczęła się w ubiegłym stuleciu. Sięga znacznie dalej w przeszłość – do czasów antyku. Pierwsze jej ślady znajdziemy w starożytnym Egipcie, Grecji i Rzymie. W średniowieczu pojawiły się znaki cechowe, później szyldy i tabliczki, a wreszcie malowane odręcznie plakaty. Pierwsze wielkoformatowe reklamy używane na szerszą skalę zaczęto produkować w XIX wieku w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj ta jedna z najstarszych form reklamy wciąż jest niezwykle popularna i chętnie stosowana.

Billboardy, oklejone samochody i tramwaje czy w końcu litery podświetlane i tzw. citylighty gwarantują wysoką częstotliwość kontaktów odbiorcy z prezentowaną kampanią reklamową. Dobrze pomyślana reklama typu OOH (Out of home) może stać się spójnym, a nawet dekoracyjnym elementem miejskiej przestrzeni. Nie powinna przytłaczać, zaśmiecać czy niszczyć krajobrazu współczesnego miasta, ale go uzupełniać. Nie powinna też nużyć czy atakować użytkownika, chociaż komunikaty przekazywane w ten sposób są z reguły proste i jasne, a wizualna prezentacja treści odwołuje się do nośnych, niezbyt skomplikowanych symboli, które łatwo zapamiętać i które jednoznacznie identyfikują produkt, firmę, markę.

Najczęściej spośród kilku typów reklamy zewnętrznej rozróżnia się trzy podstawowe: reklamę wielkoformatową, mobilną i świetlną (w tym także wszelkie szyldy i tabliczki wykorzystujące litery podświetlane oraz citylighty). Taki rodzaj promocji to nie tylko skuteczny przekaz czy wielokrotny kontakt odbiorcy z kampanią, ale też szeroki zasięg, relatywnie niskie koszty reklamy i wysoki poziom zwrotu zainwestowanych środków.

Produkowane przez nas litery podświetlane pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, ale są też jedną z najtańszych form reklamy outdoorowej. Na taki rodzaj promocji mogą sobie pozwolić nawet niewielkie zakłady handlowo-usługowe, które chcą się wyróżnić w pasażu innych podobnych firm albo w szarej, nijakiej przestrzeni osiedli, miast. W naszej ofercie znajdziecie Państwo litery wykonane z różnych materiałów (winylu, poliwęglanu, pleksi, spienionego PCV, płyty kompozytowej i innych) w rozmaitym formacie i kształcie.

Kontakt

mFactory Marcin Mitrut
Sobianowice 57b
20-258 Lublin
tel. +48 794 433 321
e-mail: biuro@mfactory.net.pl

Nasi klienci